سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقلیمـ رهایے

یا مَن یبَدِّل السَیئاتِ بالحَسنات ...

تو بمان با من تنها تو..

    نظر

به نام زیبایش سلام
چند وقت پیش در جمع دوستان بودیم
بحثی مطرح شد که چرا شما اینقدر خوشی و مطمئنی به یاری مهدی؟
یعنی اینقدر بی گناه و پاکی که میدانی اگر مهدی ظهور کند از یاران ایشانی؟
خلاصه بگویم: چرا امیدوار نباشم که او ظهور کند و من از یارانش باشم؟
اتفاقا خیلی هم گناهکارم! خطاکارم! بنده ی خوبی برای خدا نبودم
کمبود زیاد دارم! اما امید من به خودم نیست به اوست!
با آمدنش کمبود و کسری ها حل میشود! مثل قضیه امام حسین!
امام اگر بیاید همه ی کمبودها و ضعفها را حل خواهد کرد
امام آمد! وهب مسیحی شد یارش! شمر نماز خوان شد قاتلش!
امام حسین آمد و زهیر تاجر شد شهید کربلا اما ... سخن کوتاه کنم.
ضعفهای کسانی که دلشان با حق و حقیقت است با آمدن امام حل میشود!
کربلا را مدعیان یاری امام نساختند شهدایی ساختند که واقعا ماندند پای آرمانها.
عشق